Friday 23 December 2011

kasih sayang mu indah


Allahu Allah, Alhamdulillah atas petunjuk dan kekuatan yg Mu berikan padaku Ya Allah :) MashaAllah, mcm maner aku hendak gambarkan perasaan ini, mcm mcm yang ku rasa, semua perasaaan ku "sgt2". haha. Syukur sgt2 kerana memberikan kekuatan utk lakukan langkah tersebut. Sedih sgt2 kerana tiada lagi "sahabat" yg sentiasa menemani ku kala gembira, sedih, dan duka :D mcm mcm lahh yg aku rasa pada waktu ni Ya Rahman Ya Rahim. Sesungguhnya Kamu saja Ya Rabb tahu apa yg tersirat dalam hati ini :) 

Tapi korang korang jgn fikir lain k, langkah kite orang ini adalah untuk kebaikan dan kebahagiaan kita berdua kan awak, Percaya pada segala ketentuan yg ditentukan oleh Allah s.w.t. kan AWAK ^_^ kite lakukan utk kebaikan kita kan :) 

Dalam perjalanan ke kampung ini, hati sungguh sebak and lastly basah juga pipi sikit. hihi. mcm maner lahh boleh jadi gitu kan.. haishhh, irfan irfan. kata jer La Tahzan kt "sahabat" tapi diri sendiri yg tahzan nyee. haha. adoiii ~ tapi biarlah bersedih sekarang, ia untuk kebaikan bersama kann "sahabat" :) lemahnya irfan ni. huh.

Iya, untuk sabar dan menolak sesuatu yang telah menjadi 'realiti kehidupan' ini memang pahit, tapi yakinlah bahawa buahnya sangat manis.Ayuh! Kita ubah prinsip, andai sebelum ini kita jadikan agama landasan untuk menghalalkan apa yang haram, sekarang kita jadikan agama sebagai landasan menolak untuk mengadakan hubungan percintaan sebelum pernikahan. INSYAALLAH ^_^

"Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kepada kami pasangan kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami pemimpin orang-orang bertaqwa" (Al-Furqan 25:74")




No comments:

Post a Comment